Ogólne zasady korzystania z Aplikacji
Definicje
Użyte w Regulaminie zwroty:
- Dostawca Aplikacji - oznacza firmę STARTSOFT sp. z o.o. sp.k., Renesansowa 7b, 01-905 Warszawa, numer NIP 1182198220, numer REGON 384093930.
- Dostawca - oznacza placówkę edukacyjną świadczącą usługi edukacyjne na rzecz Odbiorcy lub/i firmę cateringową lub placówkę edukacyjną świadczącą usługi cateringowe / usługę dostarczania posiłków na rzecz Odbiorcy, a także Dostawcę Aplikacji świadczącego usługi na rzecz Odbiorcy.
- Dostawca usług edukacyjnych - oznacza placówkę edukacyjną świadczącą usługi edukacyjne na rzecz Odbiorcy.
- Dostawca usług cateringowych / posiłków - oznacza firmę cateringową lub placówkę edukacyjną, (samodzielnego wytwórcę posiłków bądź zlecającego wytwarzanie i dostawę posiłków firmie zewnętrznej), świadczącą usługi cateringowe / usługi dostarczania posiłków na rzecz Odbiorcy.
- Odbiorca - oznacza osobę korzystającą z usług Dostawcy usług, którą może być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Konto Odbiorcy / Panel Odbiorcy - oznacza obszar dostępny po zalogowaniu się do Aplikacji przeznaczony do zamawiania, zarządzania, monitorowania przebiegu i dokonywania innych aktywności w toku realizacji usług świadczonych na rzecz Odbiorcy przez Dostawcę.
- Formularz Rejestracyjny - oznacza formularz na stronie Aplikacji przeznaczony do otwierania nowego Konta Odbiorcy lub rejestracji kolejnego Ucznia.
- Uczeń - Dziecko lub podopieczny nad którym Odbiorca sprawuje opiekę.
- Adres Internetowy Aplikacji - oznacza adres internetowy Aplikacji pod którą jest ona dostępna dla Odbiorcy. Adresy Internetowy Aplikacji to https://startedu.pl
- Aplikacja - elektroniczny system dostarczany Odbiorcy w formie strony internetowej oferujący funkcjonalności opisane w definicji Konta Odbiorcy. Aplikacja jest dostępna pod Adresem Internetowym Aplikacji.
- System Płatności Online - (w zależności od warunków technicznych) oznacza
usługę Przelewy24, której operatorem jest PAYPRO S.A. ul., Kanclerska 15 zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, NIP 779-236-98-87, kapitał zakładowy w wysokości 4 500 000,00 PLN
lub
usługę iMoje, której operatorem jest ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, NIP: 634-013-54-75, kapitał zakładowy w wysokości 130 100 000,00 PLN
- Indywidualny Rachunek Bankowy - oznacza indywidualny numer rachunku bankowego do wpłat należności za zobowiązania Odbiorcy. Dostawcą indywidualnych rachunków bankowych jest Mbank. Właścicielem indywidualnych rachunków bankowych i konta głównego jest Dostawca Aplikacji.
- Elektroniczna karta identyfikacyjna (EKI) - karta, w którą muszą być wyposażeni Odbiorcy. Karta zawiera kod kreskowy i numer karty przyporządkowany danemu Odbiorcy. EKI służy do identyfikacji Odbiorcy, jego zamówień i stanu rozliczeń z Dostawcą usług cateringowych / posiłków i Dostawcą Aplikacji. O wyposażeniu Odbiorców w karty EKI decyduje Dostawca usług i Dostawca Aplikacji w porozumieniu z Odbiorcami.
Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady zamawiania, przebiegu i realizacji usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji przez Dostawców usług, a także zasady zarządzania zobowiązaniami wynikającymi z faktu korzystania przez Odbiorcę z usług oraz płatności takie zobowiązania.
Rozpoczęcie współpracy
- Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Odbiorcą a Dostawcą usług odbywa się poprzez:
- utworzenie Konta Odbiorcy w Aplikacji poprzez przesłanie poprawnie wypełnionego Formularza Rejestracyjnego
- akceptację zasad Regulaminu
- aktywację Konta Odbiorcy poprzez odebranie wiadomości e-mail wysłanej na zadeklarowany adres e-mail oraz kliknięcie odsyłacza w niej zawartego
- Utworzenie Konta Odbiorcy wymaga podania poprawnego w formacie adresu e-mail do którego Odbiorca ma dostęp oraz samodzielnego ustanowienia przez Odbiorcę indywidualnego hasła.
- Po utworzeniu Konta Odbiorcy, Odbiorca zobowiązany jest nie udostępniać osobom trzecim hasła ani innych danych umożliwiających zalogowanie się na jego Konto Odbiorcy w Aplikacji.
- Logowanie w Aplikacji następuje poprzez wejście na Adres Internetowy Aplikacji, podanie adresu e-mail oraz hasła określonego przez Odbiorcę w Formularzu Rejestracyjnym.
- W Formularzu Rejestracyjnym należy wypełnić wszystkie pola wymagane przez Aplikację. Numer telefonu, adres e-mail oraz numer NIP są danymi niezbędnymi do świadczenia usług drogą elektroniczną ze względu na właściwość świadczonej usługi oraz sposób jej rozliczenia.
- Dostawca usług i Dostawca Aplikacji nie ponoszą odpowiedzialności za konsekwencje i negatywne dla Odbiorcy skutki wynikające z podania błędnych, niepełnych lub nieaktualnych danych osobowych.
- Dostawca usług i Dostawca Aplikacji mogą odstąpić od świadczenia usług, jeżeli dane podane przez Odbiorcę podczas wypełniania Formularza Rejestracyjnego okażą się niepełne, błędne lub nieprawdziwe. W razie odstąpienia od realizacji usług w powyższym wypadku Dostawca usług zobowiązani są zwrócić uiszczone przez Odbiorcę wynagrodzenie za niezrealizowane usługi.
- Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na korzystanie z usług Dostawcy i Dostawcy Aplikacji oraz zobowiązaniem się Odbiorcy do wnoszenia terminowych opłat za zobowiązania wynikające z usług z jakich korzysta Odbiorca.
- Wszelkie treści prezentowane w Aplikacji oraz komunikacja z Odbiorcą odbywa się w języku polskim lub innym języku wybranym w Aplikacji przez Odbiorcę.
- W ramach Konta Odbiorcy mogą być wyświetlane reklamy podmiotów trzecich, będących partnerami Dostawcy Aplikacji. Za treści emitowanych reklam odpowiada Dostawca Aplikacji. Dostawcę Aplikacji obowiązuje zakaz emisji reklam z treścią o charakterze naruszającym dobre obyczaje i obowiązujące przepisy prawne.
- Usługi zamówione przez Odbiorcę są realizowane do momentu wygaśnięcia łączącego strony stosunku umownego, mogącego nastąpić także na skutek zakończenia korzystania z Aplikacji przez Odbiorcę. Odbiorca ma taką możliwość poprzez użycie przycisku "DISMISS AN AGREEMENT". Przycisk jest umieszczony w zakładce SETTINGS na Koncie Odbiorcy.
- Oferta na dostarczanie usług dostępna w Aplikacji wiąże Dostawcę usług po zatwierdzeniu lub wyborze wybranych ofert przez Odbiorcę.
- Wybór / akceptacja oferty lub usługi prezentowanej w Aplikacji skutkuje utworzeniem zobowiązania finansowego.
- Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego prowadzi do utworzenia Konta Odbiorcy i zawarcia umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie jaki oferuje Aplikacja.
- Dostawcy Aplikacji przechowuje dane osobowe przekazane poprzez Formularz Rejestracyjny w formie elektronicznej, zapewniając ochronę przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich m.in. poprzez stosowanie protokołu SSL, firewall'a oraz metod udostępnionych przez hostingodawcę obejmujących zabezpieczenia fizyczne i elektroniczne przechowywanych na serwerach danych osobowych.
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO) Odbiorców i innych osób korzystających z Aplikacji jest Dostawca Usług Cateringowych.
- Dostawca Usług Cateringowych zawarł z Dostawcą Aplikacji umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, w ramach której Dostawca Usług Cateringowych (administrator danych) zobowiązał Dostawcę Aplikacji (podmiot przetwarzający) do przetwarzania danych osobowych w swoim imieniu i na swoją rzecz.
- Pełna treść obowiązku informacyjnego Dostawcy Usług Cateringowych, przeznaczonego dla osób wskazanych w ust. 1 powyżej, jest udostępniana przez Dostawcę Usług Cateringowych zgodnie z wymogami art. 13-14 RODO.
Korzystanie z Aplikacji
- Każdy Odbiorca ma do dyspozycji Konto Odbiorcy / Panel Odbiorcy, czyli indywidualną stronę / zbiór stron przeznaczony do zarządzania usługami. Zakres usług oferowanych w Aplikacji jest uzależniony od porozumienia pomiędzy Dostawcą usług i Dostawcą Aplikacji i wyspecyfikowany poniżej, a dla konkretnego typu usług w odrębnej części tego regulaminu:
- uzyskania informacji o ofercie zaproponowanej przez Dostawcę usług
- aktualizacji danych adresowych
- zamówienia faktur elektronicznych (o dostępności opcji decyduje Dostawca usług)
- rozwiązania umowy
- uzyskania informacji finansowych o rozliczeniu z Dostawcą usług oraz Dostawcą Aplikacji
- zmiany hasła dostępu
- wglądu w zapisy Regulaminu
- kontaktu z Dostawcą usług edukacyjnych i/lub Dostawcą usług cateringowych / posiłków oraz Dostawcą Aplikacji
- Korzystanie z Aplikacji jest możliwe po wejściu na prawidłowy Adres Internetowy Aplikacji, podanie adresu e-mail i hasła celem zalogowania się na Konto Odbiorcy.
- Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Aplikacji i usług świadczonych za jego pośrednictwem, urządzenie, którym posługuje się Odbiorca, powinno spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- posiadać połączenie z siecią internet zapewniające transmisję danych,
- posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści dostępnych w sieci internet. Wyłączenie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może zakłócić prawidłowe działanie Aplikacji,
- aktywne konto poczty e-mail.
- W celu odczytania korespondencji mailowej i załączników do niej niezbędne jest posiadanie:
- w przypadku korespondencji mailowej - aktywne konto poczty e-mail,
- w przypadku załączników, w tym w szczególności plików tekstowych - oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
- Zakres usług świadczonych przez Dostawcę Aplikacji nie obejmuje dostarczenia urządzeń (komputerów, tabletów, skanerów itp.) ani dodatkowego oprogramowania
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Aplikacji, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Odbiorcą i Aplikacją.
- Odbiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze naruszającym obowiązujące przepisy prawne.
- Opłaty za wszystkie zobowiązania powinny być wnoszone przez Odbiorcę z bezwzględnym zachowaniem wyznaczonego terminu płatności.
- W przypadku kiedy Odbiorca wyraził chęć otrzymywania faktur VAT bez podpisu, drogą elektroniczną Aplikacja generuje i udostępnia możliwość pobrania faktur VAT w następującym trybach określonych w częściach Regulaminu traktujących o konkretnym typie usług oraz w trybie:
- zbiorczej faktury VAT za usługi wyświadczone przez Dostawcę Aplikacji na rzecz Odbiorcy generowanej pierwszego dnia kolejnego miesiąca i obejmującej wszystkie usługi wyświadczone przez Dostawcę Aplikacji na rzecz Odbiorcy w całym minionym miesiącu.
Opłaty za zobowiązania
- Opłaty za wszystkie zobowiązanie powinny być wnoszone przez Odbiorcę z bezwzględnym zachowaniem wyznaczonego terminu płatności.
- Odbiorca ma następujące możliwości wnoszenia opłat za posiłki (widoczność metod płatności uzależniona jest to ustaleń Dostawcy Aplikacji i Dostawcy usług):
- Opłaty przelewem tradycyjnym
- Na indywidualny lub zbiorczy rachunek bankowy do wnoszenia opłat jaki Odbiorca otrzymał od Dostawcy Aplikacji (właścicielem rachunku jest Dostawca Aplikacji lub Dostawca usług w zależności do ustaleń Dostawcy Aplikacji i Dostawcy usług).
- W przypadku indywidualnego rachunku bankowego dostarczanego przez Dostawcę Aplikacji przekazuje on wszystkie wpłaty za zobowiązania Odbiorcy na konto Dostawcy usług w terminie uzgodnionym w odrębnej umowie pomiędzy Dostawcą Aplikacji i Dostawcą usług.
- Obowiązujący dla danego Odbiorcy numer indywidualnego / zbiorczego rachunku bankowego jest widoczny dla Odbiorcy w Aplikacji w zakładce Ustawienia.
- Opłaty Online za pośrednictwem Systemu Płatności Online.
- Płatności Online poprzez System Płatności Online są wpłacane na konto Dostawcy Aplikacji i są obciążone dodatkową opłatą prowizyjną za obsługę transakcji w kwocie 3.00 zł dla transakcji o wartości do 1 000 zł lub 4.50 zł dla transakcji o wartości powyżej 1 000 zł.
- Dostawca Aplikacji przekazuje wszystkie wpłaty Online za zobowiązania Odbiorcy na konto Dostawcy usług w terminie uzgodnionym w odrębnej umowie pomiędzy Dostawcą Aplikacji i Dostawcą usług.
- Dostawca Aplikacji przekazuje prowizję za dokonane przez Odbiorcę przelewy Online do Systemu Płatności Online. Sposób przekazywania opłat prowizyjnych jest uzgodniony w odrębnej umowie pomiędzy Dostawcą Aplikacji i Systemu Płatności Online.
- Opłaty gotówką
- Odbiorca wnosi opłatę w miejscu określonym przez Dostawcę
Terminy płatności
- Termin płatności poszczególnych zobowiązań mogą się różnić i są określane przez Dostawcę oraz Dostawcę Aplikacji.
- Przy większej liczbie zobowiązań jakie opłaca Odbiorca, w pierwszej kolejności spłacane są zobowiązania o najstarszym terminie płatności.
- W przypadku wpłat niepełnych (kwota wpłaty nie wystarcza na pokrycie wszystkich wymaganych zobowiązań) najstarsze zobowiązanie jest opłacane w takiej części na jaką pozwala wysokość wpłaty Odbiorcy lub dzięki nadwyżce pozostałej po spłacie wcześniejszego zobowiązania.
- Dostawca Aplikacji przekazuje wszystkie częściowe spłaty zobowiązań Odbiorcy na konto Dostawcy usług w terminie uzgodnionym w odrębnej umowie pomiędzy Dostawcą Aplikacji i Dostawcą.
- W przypadku zwłoki w spłacie wynoszącej więcej niż 10 dni kalendarzowych Dostawca usług oraz Dostawca Aplikacji są uprawnieni do:
- wezwania Odbiorcy do zapłaty zaległej kwoty w wyznaczonym dodatkowym odpowiednim terminie
- wstrzymania realizacji usługi do momentu uregulowania należności
- niezależnie od punktu a i b powyżej, rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i dochodzenia należności na drodze sądowej.
- Każde działanie opisane w powyższym punkcie może być zastosowane w dowolnej kolejności według uznania Dostawcy usług lub Dostawcy Aplikacji.
Rozwiązanie umowy
- Odbiorca ma możliwość wypowiedzenia umowy poprzez użycie przycisku "DISMISS AN AGREEMENT". Przycisk jest umieszczony w zakładce SETTINGS.
- W przypadkach wygaśnięcia umowy przed zrealizowaniem wszystkich opłaconych zobowiązań, Dostawca usług zwróci Odbiorcy opłaty za niewykonane usługi, bez opłat administracyjnych, lub zaliczy opłaty podlegające zwrotowi na poczet opłat za kolejne zobowiązania.
- Odbiorca przyjmuje do wiadomości, że za ewentualny zwrot poniesionych opłat odpowiedzialny jest wyłącznie Dostawca usług.
Siła wyższa
Dostawcy nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków spowodowane siłą wyższą. W przypadku niemożności wykonania zobowiązań z powodu zaistnienia siły wyższej (w szczególności przypadków losowych lub klęsk żywiołowych) Dostawcy będą zwolnieni ze swoich obowiązków w zakresie, w jakim spełnienie tego obowiązku będzie niemożliwe lub ograniczone. Ciężar dowodu, co do zaistnienia siły wyższej ciąży na Dostawcy. Wraz z ustąpieniem siły wyższej Dostawcy dołożą działań i wysiłków, aby obowiązki zostały wykonane.
Reklamacje
- W sprawach dotyczących usług świadczonych przez Dostawcę usług oraz Dostawcę Aplikacji, Odbiorca ma prawo złożyć pisemną reklamację, kontaktując się za pośrednictwem Aplikacji lub wysyłając ją na adres Dostawcy usług lub Dostawcy Aplikacji.
- Reklamacja powinna zawierać:
- datę sporządzenia reklamacji,
- oznaczenie Odbiorcy (adres e-mail),
- podstawy oraz uzasadnienie reklamacji,
- żądanie Odbiorcy,
- wykaz załączonych dokumentów,
- podpis osoby uprawnionej do wniesienia reklamacji.
- Jeżeli wniesiona reklamacja nie spełnia warunków, o których mowa w ustępie 2 powyżej co uniemożliwia rozpoznanie reklamacji i ustosunkowanie się do niej, Dostawca usług oraz Dostawca Aplikacji wzywają składającego reklamację, aby usunął braki w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania, z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków w tym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Wówczas za datę wniesienia reklamacji przyjmuje się datę otrzymania przez Dostawcę usług oraz Dostawcę Aplikacji uzupełnionej reklamacji.
- Reklamacja stanowiąca zawiadomienie o niezgodności usługi z zawartą umową powinna zostać złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności usługi z umową, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia realizacji usługi. W przypadku takiej reklamacji nieustosunkowanie się do niej w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji oznacza uznanie żądania zawartego w reklamacji za zasadne.
- Niezależnie od złożenia bądź niezłożenia reklamacji Odbiorca może zwrócić się do Dostawcy usług lub Dostawcy Aplikacji o wyjaśnienia praw i obowiązków Odbiorcy i Dostawcy usług Dostawcy Aplikacji wynikających z zawartej poprzez wypełnienie Formularza Rejestracyjnego umowy. Wyjaśnienia Dostawcy usług lub Dostawcy Aplikacji mają charakter informacyjny i nie są wiążącą interpretacją umowy.
Prawo
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Usługi cateringowe / dostarczania posiłków
Ustalenia wstępne
- Dostawcą usług cateringowych / posiłków jest BLUEBAR-CATERING DUO KONRAD WRÓBEL z siedzibą w miejscowości Warszawa (04-041 ), Międzyborska 10B/102, numer REGON 521841147, numer NIP: 1133056945
- Dostawca usług cateringowych / posiłków oświadcza, że:
- dostarczane posiłki są przygotowywane i przewożone zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi
- posiada wszystkie zezwolenia i badania niezbędne do przygotowywania, wydawania posiłków a w szczególności zgłoszenie działalności do Sanepid-u.
- wszystkie posiłki dostarczane do placówek edukacyjnych są przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia osób dorosłych lub dzieci w wieku szkolnym/przedszkolnym
- ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za przygotowywane i dostarczane posiłki. Wszelkie ewentualne roszczenia Odbiorców związane z korzystaniem posiłków będą kierowane bezpośrednio do Dostawcy usług cateringowych / posiłków.
- na żądanie Odbiorcy dokona zwrotu wszelkich nadpłaconych kwot wynikających z rozliczenia z Odbiorcą.
Funkcjonalności Aplikacji
- Uzyskanie informacji o bieżącym i najbliższym jadłospisie.
- Złożenie zamówienia usługi oferowanej przez Dostawcę usług cateringowych / posiłków.
- Rezygnacja z posiłków.
Karta EKI
- Odbiorca musi być wyposażony w elektroniczną kartę identyfikacyjną (EKI). Opłata jaką ponosi Odbiorca na rzecz Dostawcy Aplikacji, przy zakupie pierwszej karty na własność wynosi 0.00 zł. Karta jest przyporządkowana do Odbiorcy. W przypadku korzystania z EKI każdy Odbiorca jest zobowiązany do okazania i zeskanowania karty przed otrzymaniem posiłku. Osoba wydająca posiłek otrzyma informację o rodzaju zamówienia i rozliczeniu z Dostawcą usług cateringowych / posiłków.
- W przypadku zagubienia, zniszczenia bądź innej utraty EKI Odbiorca jest powiadomiony o tym fakcie poprzez wiadomość mailową oraz wiadomość sms-ową wygenerowaną przez system. Nowa karta EKI zostanie dostarczona do Odbiorcy w terminie nie dłuższym niż 48 godziny od czasu zgłoszenia braku karty przez Odbiorcę. Opłata jaką ponosi Odbiorca na rzecz Dostawcy Aplikacji, przy zakupie kolejnej karty na własność wynosi 10.00 zł i jest związana z dokonaniem zmian w Aplikacji, dostarczeniem i wydaniem kolejnej karty.
- Dostawca Aplikacji nie żąda zwrotu karty po zakończeniu jej użytkowania (zakończenie roku szkolnego, zakończenie nauki, zmiana szkoły, itp.). Karta EKI po zakupie staje się całkowitą własnością Odbiorcy.
Zmiana oferty
- W przypadku, gdy możliwe jest zamawianie usług oferowanych przez Dostawcę usług cateringowych i cena za posiłki jest określona na stałe, Dostawca usług cateringowych i Dostawca Aplikacji mogą zmienić jednostkowe ceny za posiłki począwszy od rozpoczęcia kolejnego miesiąca, informując o tym Odbiorcę w formie pisemnej.
- Odbiorca może nie wyrazić zgody na stosowanie zmienionych cen. Wtedy umowa rozwiązuje się z upływem ostatniego miesiąca stosowania przez Dostawcę usług cateringowych i Dostawcę Aplikacji cen dotychczasowych.
Jadłospisy
- Do 26 dnia każdego miesiąca, Dostawca usług cateringowych / posiłków przygotowuje nową wersję jadłospisu na miesiąc kolejny. O powstaniu nowej wersji jadłospisu i konieczności wyboru posiłków na kolejny miesiąc Aplikacja każdorazowo poinformuje Odbiorcę drogą elektroniczną.
- Aktualny jadłospis jest widoczny dla Odbiorcy po wejściu do Aplikacji zakładka ZOBOWIĄZANIA.
- Ze względu na to, że Dostawca usług cateringowych / posiłków korzysta ze świeżych produktów, w przypadku, gdy wystąpią kłopoty z zaopatrzeniem w odpowiednie produkty, Dostawca usług cateringowych / posiłków może dokonywać nieznacznych odstępstw od jadłospisów. Zastosowane zamiennie produkty powinny gwarantować wysoką jakość posiłków oraz podobne wartości odżywcze. O zastosowanych zmianach Dostawca usług cateringowych / posiłków poinformuje Odbiorcę najpóźniej w dniu dostaw do godz. 10:00.
Faktury VAT
- W przypadku kiedy Odbiorca wyraził chęć otrzymywania faktur VAT bez podpisu, drogą elektroniczną Aplikacja generuje i udostępnia możliwość pobrania faktury VAT za każde zamówienie usługi cateringowej dokonane u Dostawcy usług cateringowych / posiłków (o ile Dostawca usług cateringowych / posiłków zgodził się na generowanie faktur VAT poprzez Aplikację) generowana jest w chwili zatwierdzenia zamówienia przez Odbiorcę.
Zamówienia
- Odbiorca zamawia usługi cateringowe, w szczególności posiłki w trybie miesięcznym, dokonując wyboru na każdy dzień danego miesiąca. Jeżeli nie planuje zamawiania posiłku w danym dniu, powinien użyć przycisku "BEZ POSIŁKU".
- Złożone zamówienie staje się zobowiązaniem wiążącym dla Odbiorcy po wybraniu posiłków i naciśnięciu przycisku "Order with obligation to pay".
Rezygnacje, rozwiązanie umowy
- Odbiorca ma możliwość rezygnacji z posiłku najpóźniej w dniu dostawy, do godziny 8:00.
- Zawiadomienie o rezygnacji z posiłku odbywa się poprzez:
- zalogowanie się do Aplikacji i zgłoszenie rezygnacji na stronie głównej w części REZYGNACJE.
- wysłanie wiadomości SMS na numer telefonu 789 440 135 z telefonu, którego numer został wpisany do Aplikacji przez Odbiorcę w trakcie rejestracji.
Odwoływania posiłków za pomocą wiadomości SMS należy aktywować poprzez włączenie odpowiedniego modułu w zakładce "MODUŁY". Koszt korzystania z tej funkcji to 5.00 zł miesięcznie bez względu na liczbę odwołanych posiłków.
Koszt obsługi pojedynczej rezygnacji za pomocą wiadomości SMS wynosi 0.80 zł za każdą rezygnację zatwierdzoną przez Aplikację. Koszt ten ponosi Odbiorca, którego w formie utworzenia zobowiązania na w/w kwotę.
Odbiorca wysyłając wiadomość SMS na wskazany powyżej numer ponosi koszt nadania zwyczajnej wiadomości SMS jaki określa taryfa operatora usług mobilnych Odbiorcy. Rezygnacja poprzez wysłanie wiadomości SMS dokonywana jest na następujących zasadach:
- Wiadomość MUSI być wysłana na numer telefonu 789 440 135 z telefonu o numerze zadeklarowanym przez Odbiorcę w Formularzu Rejestracyjnym.
- Treść wiadomości MUSI BYĆ ułożona w następującym formacie: "DD-MM-YYYY-ID", gdzie "DD-MM-YYYY" to data posiłku jaki należy odwołać, a "ID" to numer ID Ucznia Odbiorcy, którego ma dotyczyć rezygnacja. Przykładowa treść: "25-12-2016-4389". Pełen format i ID Ucznia wyświetlone są na stronie głównej Panelu Odbiorcy.
- Rezygnacje SMS są przyjmowane z uwzględnieniem zapisów regulujących zasady przyjmowania rezygnacji a w szczególności czas do którego Odbiorca może złożyć rezygnację.
- O możliwości odwołania posiłku decyduje godzina ODBIORU wiadomości SMS przez Aplikację. Dostawca Aplikacji nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu wiadomości SMS przez operatorów telekomunikacyjnych.
- Aplikacja każdorazowo wysyła do Odbiorcy wiadomość SMS z informacją o ewentualnych błędach lub potwierdzenie dokonania rezygnacji z podaniem daty i nazwy dnia tygodnia, w którym posiłek został odwołany.
- Dostawca Aplikacji nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki Odbiorcy w wysyłaniu wiadomości SMS mających na celu odwołanie posiłku.
- Próby dokonania rezygnacji innymi drogami niż opisane powyżej nie będą uwzględniane.
- Odbiorca ma możliwość cofnięcia dokonanej wcześniej rezygnacji co zaskutkuje wydaniem posiłku z którego wcześniej zrezygnował. Opłata pobrana od Odbiorcy za obsługę rezygnacji SMS lub nadania wiadomości SMS nie podlega zwrotowi. Aby cofnąć rezygnację Odbiorca powinien nacisnąć przycisk "COFNIJ REZYGNACJĘ". Przycisk jest widoczny na podsumowaniu zamówienia w opisie każdego dnia, na który dokonano wcześniej rezygnacji. Odbiorca ma możliwość cofnięcia rezygnacji w identycznym terminie jak dokonywanie rezygnacji, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
- Jeżeli z dowolnych powodów Odbiorca rezygnuje lub planuje znacząco zmniejszyć liczbę zamawianych posiłków - powinien o tym zawiadomić nie później niż 2 dni przed terminem dostawy.