Jak dokonać rejestracji konta?
Z uwagi na to, że uczeń musi zostać przypisany do konkretnej placówki edukacyjnej, w celu dokonania rejestracji powinni Państwo otrzymać link rejestracyjny.
O dostęp do linku rejestracyjnego należy zwrócić się do placówki edukacyjnej.

Jak przebiega proces rejestracji konta?
  1. Po kliknięciu na link rejestracyjny należy wypełnić krótki formularz. Dane pobierane w formularzu to m. in.: imię i nazwisko rodzica / opiekuna prawnego, adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko ucznia. Należy również ustanowić hasło do logowania.
  2. Po wypełnieniu formularza nadajemy wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Wiadomość należy odebrać i kliknąć w zawarty w niej link, aby konto stało się aktywne. Po tej czynności można już zalogować się do swojego konta za pomocą adresu e-mail i hasła ustanowionego w czasie rejestracji.
Co jeśli nie otrzymam e-maila z linkiem aktywacyjnym?
W takim przypadku należy zalogować się na swoje konto za pomocą adresu e-mail i hasła ustanowionego w czasie rejestracji. System rozpozna, iż konto nie zostało poprawnie aktywowane i zaproponuje ponowne wysłanie wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym lub umożliwi zmianę adresu e-mail o ile został podany błędny lub z jakiegoś innego powodu wiadomość do Państwa nie dotarła.